M-am nascut sa fiu punctual…

Posted: 7 februarie, 2014 in Uncategorized
Etichete:, , ,

fodor asteapta

Uit aproape de fiecare dată că orele de întâlnire, mai ales la petreceri, au devenit orientative. Scrie pe invitaţie să ajungi la nouă şi jumate, păi atunci eşti prostul clasei dacă te prezinţi acolo până în 10. Cam la fel se procedează la nunţi, botezuri, cumetrii, etc., după câte îmi dau seama.

Sâmbătă am fost la o petrecere unde “am întârziat” cam douăzeci de minute peste ora iniţială. Când am aterizat, bineinţeles că eram doar eu, nevastă-mea, barmanii şi DJ-ul. Prima oară am crezut că am greşit locul. Apoi m-am gândit ca a făcut cineva mişto de mine şi urmează să sară vreunul cu camera ascunsă. A trebuit să dau un telefon şi să mă asigur că nu e vreo farsă. Mi-am găsit o ocupaţie între timp, nu asta a fost problema, că m-a învăţat mama să fiu prietenos cu oamenii, chiar dacă sunt puţini la număr. În fine, peste două ceasuri de la ora stabilită a început să se umple locul. Scuza generală a fost legată de taxi, trafic, iarnă. Am înţeles, că sunt băiat de treabă, cu toate că şi eu venisem tot în aceleaşi condiţii. Nu a fost vreo tragedie.

Abia a doua zi mi-a picat fisa că e un fel de modă şi asta cu ajunsul târziu. Transmite indiferenţă, un pic de sofisticare, mister, un interes mereu în altă parte decât în locul unde te afli. Pari mai interesant şi atrăgator. Nu eşti aşa uşor accesibil, ţi-ai făcut spaţiu într-o agendă superîncărcată pentru a ajunge. Stai o oră, maxim două şi o iei spre alte locuri, unde o arzi la fel. Mereu în grabă, mereu pe fugă, chiar şi în timpul liber.

Recunosc, e posibil sa fiu si eu un pic prea punctual.Pe mine ma mananca talpile cand stiu ca ma vad cu oameni dragi, dar o sa imi schimb strategia ca nu se mai poate. Nu, nu o sa ma apuc si eu sa intarzii. O sa ii terorizez cu telefoane. O sa le spun ca ne intalnim cu o ora mai devreme.O sa ii iau de acasa. O sa imi iasa treaba asta si data viitoare nu ma mai prinde asteptand singur-cuc.

Ramane stabilit, da?

Comentarii
  1. Felicitari tie. Asa e frumos. Asa fac si eu. Imi place mereu sa fiu punctual. Recunosc ca nu imi place sa ajung primul. Imi place ca toti sa ajunga la timpul stabilit. Dar se pare ca suntem putini noi astia punctualii. 😦

  2. Crina Olariu spune:

    sa stii ca eu am prins care-i figura, asa ca daca am de chemat pe cineva la mine ii zic sa vina la o anumita ora , aceasta fiind cam cu 2 ore inainte de ora la care ii astept, pt ca stiu ca asa o sa ajuga la timp

  3. iulia spune:

    trist dar adevarat/ suntem cativa cei care ne lovim de aceasta hidosenie/ pt mine a fi punctuala tine de caracter, bun simt si respect. Nu e vorba de nicio moda, sofisticare sau mister , :), am inteles ironia/ sau poate ei chiar asa cred Razvan. Toate cele bune tie si familiei .

  4. Simina spune:

    Intotdeauna mi-a placut sa fiu punctuala si 99% din cazuri imi iese. Nu stiu cum „reusesc”, dar uite ca nu e mare filosofie. Si mereu, trebuie sa astept. Si ma enervez si incep sa dau telefoane. Daca mai trece si de sfertul academic intarziatul imi vine sa urlu, nu alta :)) Am mai incercat sa intarziu intentionat. Fara succes :)) Intarziam 1 minut maxim. Oricum, jos palaria pentru noi. Suntem un exemplu!

  5. Simina spune:

    Intotdeauna mi-a placut sa fiu punctuala si 99% din cazuri imi iese. Nu stiu cum “reusesc”, dar uite ca nu e mare filosofie. Si mereu, trebuie sa astept. Si ma enervez si incep sa dau telefoane. Daca mai trece si de sfertul academic intarziatul imi vine sa urlu, nu alta :)) Am mai incercat sa intarziu intentionat. Fara succes :)) Oricum, jos palaria pentru noi. Suntem un exemplu!

Lasă un comentariu